سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل فرش 1000 شانه

دوشنبه 95/9/29
10:26 صبح
فرش آرمان

مدل فرش 1000 شانه برای تولید فرش ماشینی تنوع زیادی دارد. کارخانه فرش ماشینی برای ارائه خدمات خود همیشه سلیقه مشتریان گرامی را در نظر می گیرد و خواهان این است که خواسته مشتریان و مصرف کنندگان را جواب گو باشد لذا مدل فرش را همان گونه که مشتری دوست دارد و جذاب و به روز است طراحی کرده و تولید می کند.

مدل فرش 1000 شانه مانند فرش های دیگر ابتدا توسط طراحان فرش ماشینی کاشان طراحی و سپس توسط کارخانه فرش ماشینی کاشان بافت می شود. بافندگان فرش ماشینی همیشه در نظر دارند تمام دقت خود را به کار گیرند تا مدل نقشه فرش طراحی شده به گونه ای زیبا تولید شود و اختلالی در نوع بافت ایجاد نشود.

مدل فرش در فرش 1000 شانه و فرش 700 شانه و فرش 1200 شانه شاید همانند یکدیگر باشد اما در تولید فرش ماشینی به دلیل تراکم و تعداد شانه معمولا فرش هایی با تراکم بالا نقشه فرش و مدل فرش جذاب تر نمایش داده می شود.

تولید کنندگان فرش ماشینی درکارخانه فرش ماشینی و شرکت فرش ماشینی ابتدا با دیدن طراح های مختلف، نقشه مورد نظر خود را انتخاب می کنند و سپس طرح را تحویل بافندگان می دهند و بافندگان فرش ماشینی سعی در تولید فرش مورد نظر مینمایند.

تولید فرش ماشینی کاری جسورانه و حرفه ای است و شرکت فرش آرمان برای جلب رضایت مشتریان خود همیشه تلاش می کند چرا که رضایت مشتری و مصرف کنندگان هدف فرش آرمان می باشد.


قیمت فرش کاشان

دوشنبه 95/9/29
10:22 صبح
فرش آرمان

قیمت فرش کاشان همیشه مورد توجه بوده چرا که فرش ماشینی کاشان از نوع فرش هایی است که به طور وسیعی مورد استقبال مصرف کنندگان قرار می گیرد.

قیمت فرش کاشان را نمی توان به راحتی عنوان کرد چرا که قیمت فرش بستگی به کیفیت و تراکم و نقشه فرش دارد. به طور مثال فرش 700 شانه با فرش 1000 شانه متفاوته و قیمت فرش 1200 شانه با دیگر فرش ماشینی اختلاف دارد و البته در این میان فرش مدرن تهران وجود دارد که با دیگر فرش های ماشینی متفاوت است.

به طور کلی قیمت فرش کاشان



مدل رو پشتی

چهارشنبه 95/9/24
1:14 عصر
فرش آرمان

مدل رو پشتی در گونه فرش تنوع بسیاری دارد. گاهی منظور از مدل رو پشتی تزئیناتی است که روی پشتی ها انداخته می شود. اما منظور این مقاله از مدل رو پشتی طرح و نقشه خود پشتی می باشد که مانند فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه و گاهی مانند فرش 1200 شانه تولید می شود.

پشتی را هر خانواده ای به منظوری استفاده می کند . بسیاری از خانواده ها از پشتی برای تزئین استفاده می کنند اما بسیاری دیگر پشتی را به عنوان تکیه گاه کنار دیوار منزل بکار میبرند. در هر حال پشتی وسیله ای مصرفی است که گاهی به عنوان تزئین از آن استفاده می شود.

مدل رو پشتی طرح و نقشه های مختلفی دارد که معمولا با تراکم 500 شانه و به ندرت با تراکم 700 تولید می شود و شرکت فرش کاشان در این زمینه فعالیت دارد.

برای تولید با تراکم بالاتر معمولا پشتی را سفارش می دهند هر چند گاهی در بازار مدل رو پشتی با تراکم بالا نیز پیدا می شود.

رو پشتی نیز مانند فرش ماشینی طرح و رنگ مختلف دارد و معمولا خریداران سعی می کنند پشتی منزل خود را با فرش ماشینی یا مبل و پرده منزل ست کنند. از این رو می توان طرح و نقشه مدل رو پشتی را همان طرح و نقشه فرش ماشینی انتخاب کرد.

شرکت فرش آرمان هر روز با بالا بردن کیفیت و تنوع محصول خود قصد دارد رضایت مشتری خود را هر روز بیشتر از دیروز جلب نماید.



مدل قالی

پنج شنبه 95/9/18
11:12 صبح
فرش آرمان

مدل قالی یک جور اصطلاح عامیانه است که در میان تولید کنندگان فرش ماشینی زیاد رایج نیست. معمولا وقتی مصرف کنندگان از اصطلاح مدل قالی استفاده می کنند منظورشان نوع نقشه فرش و تراکم فرش می باشد.

مدل قالی را میتوان اصطلاح مشتریان نام برد و در اصل جنس فرش و نوع نقشه و تراکم فرش را باید در این زمینه توضیح داد . مثلا وقتی مشتری مدل قالی را سوال می کند میتوانیم اینگونه توضیح دهیم که فرش 700 شانه تراکم 2550 و نقشه ارکیده کرم که نخ اکرولیک در آن بکار رفته و تولید شرکت فرش آرمان می باشد. این توضیح در یک نوع مدل قالی صدق می کند.

البته گاهی وقتی مشتری از مدل قالی صحبت می کند فقط یکی از آیکن های مورد بحث مد نظرشون می باشد. به طور مثال وقتی سوال می کنند مدل قالی چیه یعنی نقش فرشش چیه؟

یا تراکمش چیه؟ یا از چه نوع مواد اولیه تولید شده؟

همیشه باید در نظر داشته باشیم که خواسته مشتری در اولویت می باشد و مهم نیست که مصرف کنندگان و مشتریان گرامی با چه اصطلاحی خواسته خود را عنوان می کنند بلکه مهم این است که خواسته مشتری حتما انجام شود و کیفیت و مرغوبیت فرش در حدی باشد که رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید.



فرش کاشان فانتزی

پنج شنبه 95/9/18
11:5 صبح
فرش آرمان

برای خرید فرش کاشان فانتزی مهمترین مسئله رنگ آمیز آن می باشد چرا که برای فرش کاشان فانتزی بدلیل فانتزی بودن فرش وقتی خریدار فرش را برای مصرف در خانه پهن می کند اولین موضوع رنگ آمیزی فرش کاشان فانتزی می باشد .

البته با توجه به اینکه اکثر فرش های فانتزی از طول عمر کمتری نسبت به فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه دارند و کمتر در فرش کاشان فانتزی از نخ 100% اکرولیک استفاده می شود . ضمنا زیبایی خود را زودتر از دست خواهند داد ولی چون قیمت کمتری دارند معمولا به صورت قطعه های کوچک مصرف می شوند و در خیلی موارد فرش کاشان فانتزی برای ست کردن با پرده و مبل و … استفاده می شود بدیهی است که بعد از مدتی از مد می رود و باید عوض شود و با مصرف فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه فرق می کند.