سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانال فرش ماشینی کاشان

یکشنبه 95/9/14
8:27 صبح
فرش آرمان

کانال فرش ماشینی کاشان نوعی وسیله ارتباطی از نوع شبکه اجتماعی محسوب می شود که بوسیله آن اخبار فرش ماشینی در اختیار اعضای کانال قرار می گیرد. ارتباط گرفتن با کارخانه های فرش از طریق شبکه های اجتماعی بسیار به صرفه و مناسب است . با رشد سریع شبکه های اجتماعی به راحتی عامه مردم می توانند از به روز ترین اخبار ها در مورد فرش ماشینی مطلع شوند و حتی نقشه های به روز را ببینند.

کانال فرش ماشینی کاشان روزانه اطلاعات شرکت فرش ماشینی کاشان را در کانال می گذارد و اعضای کانال به این اخبار دسترسی پیدا می کنند. برای پیدا کردن کانالا فرش ماشینی کاشان فقط کافی است به سایت های شرکت های فرش ماشینی مراجعه کنید. داخل اکثر سایت های فرش ماشینی آدرس کانال و تلگرام هست.

دنیای فرش ماشینی بسیار رنگارنگ و متنوع می باشد امروزه علاوه بر فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه فرش مدرن نیز در بازار وجود دارد که بسیار جذاب و زیباست.

برای داشتن کانال فرش ماشینی کاشان، آرمان به صفحه اول سایت مراجعه کنید.



فرش نیاوران کاشان

یکشنبه 95/9/14
8:23 صبح
فرش آرمان

فرش نیاوران کاشان از جمله شرکت هایی است که در شهرک صنعتی کاشان می باشد . کارخانه فرش آرمان که یکی از همکاران نزدیک فرش نیاوران کاشان می باشد فرش های زیر را به مشتریان خود ارائه می دهد از جمله فرش 1200 شانه ، فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه . البته فرش های فانتزی هم درخواست کننده زیادی دارد .

فرش نیاوران کاشان غیر از فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه فرش شنل را بعنوان فرش فانتزی به مشتریان خود ارائه می دهد یکی از دلایلی که در حال حاضر مشتریان فرش ماشینی به فرش فانتزی روی آوردند کوچک بودن اتاق خواب و مبلمان بودن اتاق پذیرایی می باشد به همین دلیل فرش نیاوران کاشان هم پس از تولید فرش ماشینی 700 شانه و فرش 1000 شانه مبادرت به تولید فرش فانتزی کرده است.

شرکت فرش آرمان جهت دسترسی سریع و آسان و بدون واسطه مشتریان از طریق سایت armancarpet.com با آنها در راطه است.

 



فرش مدرن

پنج شنبه 95/9/4
8:47 صبح
فرش آرمان

فرش مدرن یکی از انواع فرش های ماشینی به حساب می آید البته در بافت این فرش از الگوی فرش های سنتی استفاده نشده است. پرز های فرش مدرن بلند و خاص تعبیه شده است و البته بر حسب پرز بلندی که دارند این فرش ماشینی بسیار نرم و لطیف میباشد اما پا خور زیادی نمی تواند داشته باشد چرا که اگر زیاد روی آن راه برویم به پرز های آن لطمه وارد می شود.

فرش شگی نوعی فرش مدرن محسوب می شود که بسیار زیبا و جذاب است ریشه های بلند و رنگی آن نمایش زیبایی را برای مصرف کنندگان فرش در بردارد.

البته عزیزانیکه از فرش به عنوان کالای مصرفی استفاده میکنند و آنرا زیر پای خود می اندازند و به صورت کالای لوکس استفاده نمی کنند پیشنهاد نمی شود از فرش مدرن استفاده کنند چرا که فرش مدرن را اگر به صورت فرش ماشینی مصرفی استفاده کنیم عمر بسیار کمی خواهد داشت.

فرش مدرن را در جاهایی بیشتر استفاده میکنند که حالت تزئینی دارد. البته این فرش ها دقیقا حالت فانتزی و تزئینی دارند.



فرش ماشینی خوب چی بخریم؟

پنج شنبه 95/9/4
8:40 صبح
فرش آرمان

فرش ماشینی خوب چی بخرم ؟ این سوالیه که ذهن اغلب کسانی که قصد خریداری فرش ماشینی را دارند پر کرده است.
جواب دادن به این سوال کار آسانی نیست چرا که سلیقه ها متفاوت و خواسته ها با هم فرق می کنند. یکی فرش ماشینی می خواهد و قیمتش برایش مهم نیست دیگری قیمت برایش خیلی مهم است . یکی فرشی می خواهد که فقط رخ داشته باشد و با دوام بودن برایش مهم نیست دیگری دوام فرش حرف اول را برایش میزند خلاصه فرش ماشینی خوب چی بخرم ؟ برای هر شخصی مفهومی دارد.
اما به طور کلی اگر بخواهیم به این سوال جواب بدهیم میتوانیم اینگونه بیان کنیم که:
فرش ماشینی خوب به فرشی گفته می شود که در مرحله اول از مواد اولیه خوبی در تولید آن استفاده شده باشد که نخ اکرولیک بهترین نوع نخ مصرفی در فرش ماشینی محسوب می شود که البته نخ اکرولیک نیز درجه بندی دارد و نخ اکرولیک هیت ست شده بهترین نوع آن محسوب می شود.
رنگ بندی و طرح فرش نیز خود مسئله ای است که در انتخاب فرش خوب مهم به حساب می آید.
و اما بسیاری هستند که از برند خاصی خوششان می آید باید بگوییم که فرش ماشینی و اغلب وسایل خانگی که خانوارها خریداری می کنند و دوست دارند جنسشان برند باشد بیشتر از آنکه پول جنس را بدهند پول برند را می دهند و این مغوله در مورد فرش ماشینی نیز صحت دارد.



فرش ماشینی 9 متری

سه شنبه 95/9/2
9:29 صبح
فرش آرمان

فرش ماشینی 9 متری در کنار تولیدات کارخانه فرش ماشینی یکی از پر طرف دارترین فرش هایی است که خریدار دارد چرا که فرش ماشینی 9 متری را بر حسب نوع برند به قیمت های متفاوت در بازار می توان یافت.

تفاوت فرش 9 متری با فرش ماشینی 12 متری فقط در ابعاد آن نیست بلکه نوع مواد اولیه مصرفی نیز در آنها متفاوت است بدین صورت که در تولید فرش ماشینی 9 متری به تناسب متراژ فرش ، مواد اولیه بیشتری مصرف می شود از این رو تولید کنندگان فرش ماشینی اگر بخواهند طبق متراژ فرش 9 متری خود را قیمت گذاری کنند اصلا به صرفه نیست و اگر طبق مواد اولیه قیمت گذاری کنند علامت سوال بزرگی برای مصرف کننده پیش خواهد آمد که چرا این چنین قیمت گذاری شده است!!!

فرش ماشینی 9 متری مانند دیگر فرش های ماشینی در طرح و رنگ های مختلف تولید می شود و تراکم و شانه فرش در آن با فرش ماشینی 12 متری هیچ تفاوتی ندارد.

شرکت فرش آرمان با تولید فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه در ابعاد مختلف و همچنین در اندازه 9 متری می کوشد تا با بهترین و مرغوب ترین نوع مواد اولیه فرش با کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار دهد چرا که هدف شرکت فرش آرمان رضایت مشتریان است.