سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلو فرش

شنبه 95/12/28
12:20 عصر
فرش آرمان

تابلو فرش

تابلو فرش یا تابلو تصویر یکی از تولیدات شرکت های فرش می باشد که در انواع مختلف موجود می باشد. مانند تابلو فرش طبیعت ، حیوانات ، چهره و ..

تبدیل چهره به تابلو فرش یکی از متفاوت ترین و پرطرفدارترین تولیدات شرکت های فرش در کاشان می باشد. این تولید می تواند یک هدیه زیبا برای عزیزان شما باشد.

تابلو فرش

همچنین تابلو فرش ها در انواع بدون قاب و با قاب بنا بر سلیقه مشتری تولید می شود. تابلو فرش کاشان در ابعاد مختلف تولید می شود.

جهت راهنمایی و اطلاع از ابعاد تابلو فرش با شماره زیر تماس بگیرید:

03154750120



فرش ماشینی

شنبه 95/12/28
12:16 عصر
فرش آرمان

فرش و قالی از ملزومات یک می باشد و از قدیم همه ی به دنبال بهترین فرش ماشینی بوده اند. در قدیم فرش دستباف فقط وجود داشت و اگرچه دوام خوبی داشت ولی تنوع کمی در آنها وجود داشت. امروز شرکت فرش ماشینی های زیادی وجود دارند که اقدام به تولید فرش ماشینی مورد نیاز مردم می کنند.

کارخانه فرش کاشان معمولا محصولاتی مانند فرش 700 شانه ، تابلو فرش ، فرش 1000 شانه و سجاده فرش تولید میکند. شهرهایی که در ایران اقدام به تولید قالی می کنند مانند تبریز ، مشهد و کاشان معمولا به عنوان قطب صنعت فرش و قالی معرفی می شوند.

فرش کاشان ماشینی

معمولا کارخانه فرش کاشان مستقر در شهرک های صنعتی هستند و آمادگی دریافت نمایندگی از سراسر ایران هستند. شرکت فرش کاشان مانند نیکان با تولید نقشه های مختلف فرش سعی در جلب رضایت مشتری دارند.

فرش ماشینی

جهت مشاوره خرید فرش می توانید با مدیران فروش شرکت فرش ماشینی آرمان تماس بگیرید تا با راهنمایی آنها فرش مورد نیاز خود را تهیه کنید . شماره تماس : 03154750120



فرش برای صادرات

شنبه 95/12/28
12:13 عصر
فرش آرمان

معمولا برای شرکت هایی که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند ، فرش برای صادرات از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. فرش صادراتی که معمولا سجاده فرش است ، به عنوان فرش عراق برای مسلمانان کشور همسایه تولید می شوند.

فرش برای عراق

خرید مستقیم فرش از کارخانه جهت صادرات به کشورهای دیگر ، مهمترین مسئله در زمینه فرش صادراتی می باشد. غیر از فرش 700 شانه ، تابلو فرش ، فرش 1000 شانه معمولا سجاده فرش متقاضی جهت صادرات می باشد.

فرش صادراتی

تولید فرش با کیفیت جهت صادرات وقتی مهم می شود که شرکت فرش ماشینی ، بخواهد از لحاظ برند شرکت خود را در جهان معروف کند. فرشی که بخواد صادر شود باید از لحاظ جنس نخ بسیار با کیفیت باشد تا رضایت مشتریان در کشورهای دیگر را فراهم کند.

برای خرید عمده فرش یا راهنمایی فرش برای صادرات با شماره 03154750120 تماس بگیرید.

 



تابلو فرش ماشینی

شنبه 95/12/28
12:10 عصر
فرش آرمان

در زمینه تابلو فرش نکات زیادی وجود دارد.چرا که تابلو فرش در انواع گوناگون تابلو فرش طبیعت ، حیوانات ، چهره و .. وجود دارد. تابلو فرش ها طرفداران خاص خود را دارند و معمولا جهت هدیه به عزیزان می توان از این نوع تولید شرکت های فرش ماشینی استفاده کرد.

تابلو فرش ماشینی

تابلو فرش طرح و ان یکاد هم از جمله محصولات تولیدی در شرکت فرش کاشان می باشد. که مشتریان خود را می طلبد. شرکت فرش ماشینی در کاشان علاوه بر فرش 700 شانه ، 100 شانه و سجاده فرش تابلو فرش ماشینی در ابعدا دلخواه مشتری می بافد.

تبدیل چهره به تابلو فرش

برای تبدیل چهره به تابلو فرش می توانید با شماره 03154750120 تماس بگیرید.



سجاده فرش

شنبه 95/12/28
12:1 عصر
فرش آرمان

سجاده فرش کاشان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. فرش سجاده ای جهت استفاده در مساجد ، تکایا و یا امامزاده ها کاربرد دارد. لذا تولید فرش سجاده با بهترین کیفیت باید یکی از اولویت های مهم هر شرکت فرش باشد.

فرش سجاده

خرید عمده سجاده معمولا از جانب خریداران سجاده فرش انتخاب می شود. چراکه فرش سجاده برای مکان هایی با ابعاد بزرگ سفارش داده می شود.حاشیه یا نقشه های اینگونه فرشها در انواع مختلفی تولید می شود.

سجاده فرش کاشان

شرکت های زیادی در کاشان اقدام به تولید فرش مساجد می نمایند.این شرکت ها واقع در شهرک صنعتی آران و بیدگل هستند.علاوه بر فرش سجاده ای شرکت های فرش فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه و تابلو فرش هم تولید میکنند.

سجاده فرش مشهد در نوع خود خاص و دارای طرفداران خاص خود می باشد. شرکت فرش آرمان با چندین سال سابقه در تولید بهترین سجاده فرش برای مساجد اماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد. جهت راهنمایی در خرید با شماره 03154750120 تماس بگیرید.