سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعطای نمایندگی فرش

سه شنبه 95/5/12
12:30 عصر
فرش آرمان

شرکت های تولیدکننده فرش ماشینی کاشان بعد از تولید فرش ماشینی برای فروش و توزیع فرش ماشینی به بازار و رساندن فرش به دست مشتری از راههای متفاوتی استفاده می کنند که یکی از آنها اعطای نمایندگی فرش خود می باشد. از آنجایی که فروش فرش ماشینی نیاز به هنر و خلاقیت خوبی دارد میتوان گفت همه در این کار موفق نمی شوند اما شرکت ها بعد از آنالیز مشتری مراجعه کننده با اعطای نمایندگی خود هم در پیش برد اهداف خویش قدم برداشته و هم به طرف مقابل سود کلانی میرساند.

هر شرکتی برای نمایندگان خود قانون و مقرراتی را حائز می شود که این قانون و مقررات باعث می شود هم ارزش فرش خود را معرفی و هم  نمایندگی فرش را بدون برنامه به دست مراجعه کننده ندهد. از این رو میبینیم که شرکت های فرش ماشینی برای اعطای نمایندگی فرش ماشینی خود ارزش بالایی قائل هستند چرا که از طریق اعطای نمایندگی فرش خود محصول خود را معرفی و به فروش میرسانند.


برای اخذ نمایندگی فرش می توانید  در قسمت تماس با ما درخواست خودتان را ارسال بفرمایید، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

همچنین برای سهولت و تسریع در کارتان می توانید با شماره 50120 547 031 تماس بگیرید شرکت فرش آرمان مفتخر است که در امر خرید و فروش فرش شما را یاری دهد.

قوانینی که برای اعطای نمایندگی فرش از طریق شرکت ما ارائه می شود دارای تسهیلات بسیاری نیز می باشد. از جمله فرش به قیمت کارخانه ، تحویل فرش درب منزل ، تضمین کیفیت و ….

اعطای نمایندگی شرکت فرش آرمان شرایط ویژه نیز دارند . مانند: اعطای نمایندگی فرش با معرفی مکان تجاری مناسب و عدم وجود نماینده دیگر در آن شهر و اعطای نمایندگی فرش با حسن شهرت در محل فعالیت ( پایبند به اصول کیفی و مشتری مداری )



تابلوهای فرش

سه شنبه 95/5/12
12:29 عصر
فرش آرمان

در ایران از دیر باز بافت فرش و تابلوهای فرش متداول بوده و بسیاری از ایرانیان از طریق بافت فرش و تابلوی فرش امرار معاش مینمودند. لذا همین امر ساکنان شهر های فرش خیز را برآن داشت تا این هنر را گسترش داده و از طریق دستگاههای مجهز به بافت فرش و تابلو فرش بپردازند.

اما در بافت تابلوی فرش لذتی وجود دارد که شاید در بافت خود فرش نیست چرا که بافت تابلو فرش از هنر نقاشی و طراحی متنوع تری استفاده میشود و روح بافنده و تولید کننده و مشتری را بیش از پیش اغنا می کند.


امروزه تابلوهای فرش در بازار با تنوع و رنگ آمیزی و نقوش و طرح های بسیار زیبا وجود دارد و ما افتخار این را داریم که در این حیطه فعالیت داریم و میتوانیم به این جامعه هنرمند کمکی هر چند کوچک بنماییم.

همه خوب میدانیم که تابلوهای فرش تزئینی هستند و تابلوی فرش را مانند تابلو قاب می کنند و بر روی دیوار نصب می کنند از این روما تولید کنندگان تابلوهای فرش باید بیش از پیش در نوع و کیفیت و رنگ آمیزی تابلو فرش کوشا باشیم تا بتوانیم رضایت شما مشتری های گرامی را جلب نماییم. شرکت فرش آرمان جزء یکی از شرکت های فرش ماشینی کاشان محسوب میشود که تولید فرش و تابلو فرش از تولیدات بی نظیر ماست.

موضوع تابلوهای فرش را می توانیم دسته بندی کنیم که شامل تصاویری از جمله :

تابلوی فرش از مناظر طبیعی ، تابلوی فرش از حیوانات ، تابلوی فرش از گل ، تابلوی فرش از اشخاص ، تابلوی فرش از چهره ، تابلوهای فرش ترکیبی ( ترکیبی از بناهای تاریخی و حیوانات و مناظر طبیعی ) ، تابلوهای فرش از نقاشی های هنرمندان مشهور جهان( مینیاتور اثر استاد محمود فرشچیان)

میبینیم که تنوع و زیبایی حتی در بیان تابلوهای فرش گسترده هستن چه رسد در تولید و توزیع این محصول خاص ( تابلوهای فرش ).



فرش

سه شنبه 95/5/12
12:29 عصر
فرش آرمان

دنیای فرش از دیر باز دنیای ما ایرانیان بوده . ایرانی یعنی هنر و فرش ایرانی یعنی هنر ایرانی.گر چه در حال حاضر خیلی از کشور ها سعی دارند در زمره این هنر بافی قابلیت هایی بدست بیاورند اما هنر فرش از آنِ ایرانی بوده و هست.

تصور ما ازاین محصول این است که قالی چیزیه که تو خونه میندازن و روی آن مینشینند. البته در قدیم بیشتر روزی فرش مینشستند ولی در حال حاضر این محصول بیشتر جنبه زیبایی و لوکس دارد. به طور کلی انسان فرش را بافت تا او را از سرما و رطوبت و جانوران زیر خاک حفظ کند و به جای حصیر و نی و برگ های نخل از قالی استفاده کند.


انسان برای بافت اولین فرشهای خود از مدل نمد استفاده کرد و جنس آن پشم بود. وقتی پشم های رنگی را برای درست کردن نمد درهم مخلوط کرد به مهمترین بخش بافت قالی پی برد و آن طرح و نقش قالی بود.

طرح گلیم جزء اولین طرح فرش ها بود و اولین قالیچه گره دار منقوش جهان، قالیچه 2400 ساله پازریک ایرانی است که با طرح و نقش جانوران خیالی و گلها و تصاویر انسان با لباسهای هخامنشیان یافته شده و در موزه ی آرمیتاژ سنت پیترزبورگ روسیه نگهداری می شود.

البته تاریخ شروع بافت قالی به درستی معلوم نیست و مشخص نیست که بافت این محصول از کدام منطقه شروع شده است. قدر مسلم این است که ایرانیان از جمله اولین اقوامی هستند که بافت قالی را شروع کرده اند. در واقع تبحر منحصر به فرد ایرانیان امروز در امر قالی بافی دستاورد بیش از 2500 سال تلاش و تجربه در این زمینه است.

بعد ازقالی دستبافت که جزء هنرهای برتر ایرانیان هست فرش ماشینی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است. تولید فرش ماشینی در شهرهای مختلف ایران فعالیت زیادی دارد از جمله کاشان

در کاشان از قدیم تولید قالی چه به صورت دستبافت و چه در سالهای اخیر به صورت فرش ماشینی قدمت زیادی دارد و ما بسیار خرسندیم که در این زمینه فعالیت داریم.



فرش 700 شانه تراکم 2550

سه شنبه 95/5/12
12:28 عصر
فرش آرمان

تولیدات فرش ماشینی کاشان از تنوع زیادی برخوردار است از جمله فرش 700 شانه تراکم 2550 . منظور از فرش 700 شانه تراکم 2550 یعنی در یک متر طولی حدود 2550 گره ( ریشه ) بافته شده است.

فرش 700 شانه تراکم 2550 تولید فرش ماشینی کاشان در یک متر عرضی دارای 700 گره ( ریشه ) می باشد. با توجه به آنچه گفته شد منظور از شانه تراکم عرضی و منظور از تراکم ، تراکم طولی می باشد.


شرکت فرش آرمان با تولید فرش 700 شانه تراکم 2550 توانسته رضایت مصرف کنندگان عزیز را جلب نمایند چرا که طرح و نقش در فرش 700 شانه تراکم2550 به گونه ای خاص و نوع بافت با پیشرفته ترین نوع دستگاه Hcp می باشد. تولید فرش 700 شانه تراکم 2550 در شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) در طی سال با رشد قابل توجهی روبرو می باشد و شرکت فرش آرمان هر لحظه در تلاش است که بتواند فرش 700 شانه تراکم 2550 را با بهترین کیفیت بدست مشتریان و مصرف کنندگان گرامی برساند لذا نمایندگی فرش کاشان در سراسر ایران با فروش فرش 700 شانه تراکم 2550 در تحقق این امر به شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) کمک کنند.

فرش 700 شانه تراکم 2550 و فرش 700 شانه تراکم 2250 هر دو جزء فرش  700 شانه مرغوب به حساب می آیند اما فرش 700 شانه تراکم 2550 به نسبت دیگری از کیفیت و تو پری بیشتری برخوردار می باشد لذا فرش 700 شانه تراکم 2550 با دوام تر و نرم تر از دیگریست.

فروشگاه های فعال برای اخذ نمایندگی فرش می توانند به شرکت فرش آرمان مراجعه کنند و این شرکت با اعطای نمایندگی فرش به این عزیزان هر چه بیشتر در جهت جلب رضایت مشتریان با فروشگاه های فرش و نمایندگان همکاری خواهد کرد.

فرش 700 شانه تراکم 2550 از برترین تولیدات شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) می باشد و این شرکت مفتخر است با تولید فرش 700 شانه تراکم 2550 به صنعت ایران عزیز کمک کند.

از تولیدات شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) میتوان فرش 700 شانه کاشان ، فرش ماشینی 1000 شانه ، تابلوی فرش در متراژ های مختلف نام برد.



فرش 700 شانه کاشان

سه شنبه 95/5/12
12:28 عصر
فرش آرمان

شرکت فرش آرمان با تولید فرش 700 شانه کاشان 8 رنگ و با مدرن ترین دستگاه Hcp در کاشان مشغول به فعالیت می باشد. فرش 700 شانه کاشان با مرغوبترین کیفیت نخ اکرلیک و دستبافت گونه در شرکت فرش آرمان تولید می شود. فرش 700 شانه کاشان در متراژ های مختلف در شرکت فرش آرمان به تولید می رسد. فرش 9 متری 100% اکرلیک فرش 12 متری 100% اکرلیک و فرش 6 متری 100% اکرلیک.

فرش 700 شانه کاشان فرش 700 شانه کاشان فرش 700 شانه کاشان

armancarpet.com

فرش 700 شانه کاشان دستبافت گونه و 8 رنگ میباشند. مشتریان گرامی با مراجعه به نمایندگی فرش کاشان در سراسر ایران می توانند به راحتی فرش 700 شانه کاشان را تهیه کنند. فرش 700 شانه تراکم 2550 از نخ 100% اکرلیک هیت ست می باشد . همان طور که می دانید ویژگی نخ اکرلیک نخ بدون پرز دهی و الیاف نرم می باشد. نخ اکرلیک که با آن شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) فرش 700 شانه کاشان را تولید می کنند برتری هایی دارد مانند رنگ های زنده و شفاف و مقاومت در برابر حرارت و … که این برتری در فرش های پلی استر و غیر اکرلیک وجود ندارد.

طرح دستبافت گونه فرش 700 شانه کاشان که در شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) به تولید می رسد در متراژ 6 متری و 9 متری و 12 متری یعنی  3×2 و 5/3×5/2 و 4×3  می باشد.

افتخار شرکت فرش آرمان این است که فرش های تولید شده توسط این شرکت از نقش های اصیل با رنگ بندی های متنوع طراحی شده است. فرش 700 شانه کاشان در رده فرش های با کیفیت و مرغوب بازار فرش می باشد. برای اخذ نمایندگی فرش کاشان و با پر کردن رزومه خود میتوانید به شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) مراجعه کنید . شرکت فرش آرمان برای اعطای نمایندگی فرش همیشه برای همکاری با شما عزیزان آماده است.