سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش ماشینی 9 متری

سه شنبه 95/9/2
9:29 صبح
فرش آرمان

فرش ماشینی 9 متری در کنار تولیدات کارخانه فرش ماشینی یکی از پر طرف دارترین فرش هایی است که خریدار دارد چرا که فرش ماشینی 9 متری را بر حسب نوع برند به قیمت های متفاوت در بازار می توان یافت.

تفاوت فرش 9 متری با فرش ماشینی 12 متری فقط در ابعاد آن نیست بلکه نوع مواد اولیه مصرفی نیز در آنها متفاوت است بدین صورت که در تولید فرش ماشینی 9 متری به تناسب متراژ فرش ، مواد اولیه بیشتری مصرف می شود از این رو تولید کنندگان فرش ماشینی اگر بخواهند طبق متراژ فرش 9 متری خود را قیمت گذاری کنند اصلا به صرفه نیست و اگر طبق مواد اولیه قیمت گذاری کنند علامت سوال بزرگی برای مصرف کننده پیش خواهد آمد که چرا این چنین قیمت گذاری شده است!!!

فرش ماشینی 9 متری مانند دیگر فرش های ماشینی در طرح و رنگ های مختلف تولید می شود و تراکم و شانه فرش در آن با فرش ماشینی 12 متری هیچ تفاوتی ندارد.

شرکت فرش آرمان با تولید فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه در ابعاد مختلف و همچنین در اندازه 9 متری می کوشد تا با بهترین و مرغوب ترین نوع مواد اولیه فرش با کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار دهد چرا که هدف شرکت فرش آرمان رضایت مشتریان است.