سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل فرش 1000 شانه

دوشنبه 95/9/29
10:26 صبح
فرش آرمان

مدل فرش 1000 شانه برای تولید فرش ماشینی تنوع زیادی دارد. کارخانه فرش ماشینی برای ارائه خدمات خود همیشه سلیقه مشتریان گرامی را در نظر می گیرد و خواهان این است که خواسته مشتریان و مصرف کنندگان را جواب گو باشد لذا مدل فرش را همان گونه که مشتری دوست دارد و جذاب و به روز است طراحی کرده و تولید می کند.

مدل فرش 1000 شانه مانند فرش های دیگر ابتدا توسط طراحان فرش ماشینی کاشان طراحی و سپس توسط کارخانه فرش ماشینی کاشان بافت می شود. بافندگان فرش ماشینی همیشه در نظر دارند تمام دقت خود را به کار گیرند تا مدل نقشه فرش طراحی شده به گونه ای زیبا تولید شود و اختلالی در نوع بافت ایجاد نشود.

مدل فرش در فرش 1000 شانه و فرش 700 شانه و فرش 1200 شانه شاید همانند یکدیگر باشد اما در تولید فرش ماشینی به دلیل تراکم و تعداد شانه معمولا فرش هایی با تراکم بالا نقشه فرش و مدل فرش جذاب تر نمایش داده می شود.

تولید کنندگان فرش ماشینی درکارخانه فرش ماشینی و شرکت فرش ماشینی ابتدا با دیدن طراح های مختلف، نقشه مورد نظر خود را انتخاب می کنند و سپس طرح را تحویل بافندگان می دهند و بافندگان فرش ماشینی سعی در تولید فرش مورد نظر مینمایند.

تولید فرش ماشینی کاری جسورانه و حرفه ای است و شرکت فرش آرمان برای جلب رضایت مشتریان خود همیشه تلاش می کند چرا که رضایت مشتری و مصرف کنندگان هدف فرش آرمان می باشد.