سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی فرش کاشان

سه شنبه 95/5/12
12:23 عصر
فرش آرمان

جامعه صنعتی کاشان از سالیان سال به بافت فرش و در سالهای اخیر به بافت فرش ماشینی کاشان در طرح و رنگ های مختلف فعالیت دارند . زمانی که فرش فقط به صورت دستبافت وارد بازار می شد فرش کاشان در ردیف های اول فهرست کیفیت و طرح و نقش فرش بود. از آنجایی که چنین قدمتی در این شهر کهن در مورد فرش وجود دارد. وجود نمایندگی فرش کاشان بصورت گسترده در سراسر ایران به چشم می خورد چه بسا بسیاری از شرکت های فرش در سراسر ایران دارای نمایندگی فرش کاشان هستند. نمایندگی فرش کاشان با ارائه فرش با کیفیت و مرغوب به هم وطنان سعی دارد باعث رضایت و خشنودی آنان شود.


وجود نمایندگی فرش کاشان در استانهای مختلف معرف این نکته می باشد که گر چه دنیای فرش وسعت زیادی دارد اما فرش ماشینی کاشان با داشتن نمایندگی در میان اقشار جامعه شناخته شده می باشد و از محبوبیت بالقوه ای برخوردار است چرا که نمایندگی فرش کاشان فعالیت گسترده ی خود را در استانها به نحوی پیش برده است که مشتریان خود را با رضایت کامل همراهی کرده است.

وقتی مشاهده می کنیم در جنوبی ترین یا شمالی ترین نقطه کشور نمایندگی فرش کاشان وجود دارد و مردم برای اخذ نمایندگی فرش مراجعه می کنند به خوبی درک می کنیم فرش ماشینی کاشان این هنر و ذوق ایرانی به چه اندازه توانسته رضایت هموطنان عزیز ما را جلب کند. وظیفه نمایندگی فرش کاشان این بوده و هست که فرش ماشینی کاشان را به هموطنان معرفی کرده و برای خرید فرش به ایشان تا جایی که امکان دارد کمک کند .

نمایندگی فرش کاشان با فعالیت وسیع خود به هموطنان خود کمک می کند تا با خرید فرش با کیفیت و زیبا و استفاده فرش ماشینی کاشان در منزل و کاشانه خود از بهترین نوع فرش استفاده کنند.

دنیای فرش دنیای متنوع و جذاب و زیبایی دارد و ما تولید کنندگان فرش مفتخریم که در این زمینه فعالیت داریم و می توانیم به دنیا ثابت کنیم که ایران و ایرانی چقدر می تواند خلاق ، مبتکر و فهیم باشد.



اخذ نمایندگی فرش

سه شنبه 95/5/12
12:22 عصر
فرش آرمان

مقوله فرش و تولید فرش و نمایندگی فرش در این دوره که نسل ما زندگی میکند دارای فعالیت گسترده ای می باشد. ما سعی داریم در این مقاله کوتاه برای اخذ نمایندگی فرش از جمله تابلوی فرش یا فرش کاشان نکاتی را عنوان کنیم.

و از آنجایی که تولید فرش به کار آفرینی کمک شایانی می کند و باعث کمک به اقتصاد شده بسیاری در پی اخذ نمایندگی فرش می باشند.

اخذ نمایندگی فرش را از جنبه های مختلف بررسی میکنیم:

رزومه: از آنجایی که فروش فرش ماشینی و تابلو فرش ماشینی نیاز به مهارت و اطلاعات کافی دارد کسانی که برای گرفتن نمایندگی فرش مراجعه می کنند باید رزومه خود را تحویل دهند و سوابق خود را معرفی کنند. رزومه برای اخذ نمایندگی فرش عبارت است از : مشخصات شناسنامه ای ، تحصیلات، مهارت ها، سوابق کاری، ادرس و…


مکان: عزیزانی که برای نمایندگی فرش به شرکت های فرش یا سایت های اعطای نمایندگی فرش مراجعه می کنند لازم است مکان مشخص و دقیقی را برای فروش و فعالیت خود معرفی کنند. و البته مسیولیت فراهم نمودن امکانات فروشگاه و تهیه و تجهیز فروشگاه یا هر مکان مناسبی جهت توزیع مطلوب در بیشتر شرکت ها به عهده متقاضی  نمایندگی فرش می باشد.

شرایط : شرکت ها برای اعطای نمایندگی فرش به کسانی که خواهان اخذ نمایندگی فرش می باشند شرایط متناسب با شرکت خود را عنوان می کنند و مراجعه کننده  نمایندگی فرش  در صورتی می توانند موفق به اخذ نمایندگی فرش شوند که بتوانن این شرایط را بپذیرند.

به طور کلی می توان گفت برای نمایندگی فرش باید رزومه مناسبی تحویل دهید و مکان مشخص معرفی کنید و توانایی پذیرش شرایط شرکت تولیدی را دارا باشید تا بدین صورت شرکت فرش ماشینی کاشان (فرش ارمان) از حسن لیاقت تضمین دریافت کند و فرش ماشینی خود را در اختیار نماینده محترم قرار دهد. تلفن تماس 50120 547 031



کارخانه فرش ماشینی کاشان

سه شنبه 95/5/12
12:21 عصر
فرش آرمان

هنر فرش ماشینی در ایران همیشه رو به پیشرفت بوده و هست از جمله رشد این هنر در شهر کاشان. کارخانه فرش ماشینی کاشان جزء کارخانه های بزرگ و مثال زدنی در ایران بوده و خواهد بود.

طبق آمار بیشتر فروشگاههای فرش، خرید خود را از کارخانه فرش ماشینی کاشان انجام می دهند.

کارخانه فرش ماشینی کاشان شامل قسمت های مختلف تولید میباشد. ریسندگی و فرش بافی و آهار و … .

ابتدا در کارخانه فرش ماشینی کاشان نخ ها را به صورت الیاف خام و دسته رشته های بلند می آورند. در مرحله ریسندگی الیاف و رشته ها تبدیل به نخ می شوند در فرایند تبدیل الیاف به نخ، کارخانه فرش ماشینی کاشان تمام تلاش و ابتکارات و فناوری خود را بکار می برد تا از الیاف خام، نخ محکم و با کیفیتی بدست آورد.

بعد از تبدیل الیاف به نخ در کارخانه فرش ماشینی کاشان نوبت به رنگ کردن نخ ها می رسد. در قسمت رنگ آمیزی کارخانه فرش ماشینی کاشان نخ ها به رنگ های مورد نظر در می آیند و تمام تلاش دست اندرکاران این است که کیفیت کار، مورد قبول کارشناسان قرار گیرد.

بعد از تبدیل الیاف به نخ و رنگ آمیزی آن حالا نوبت به بافت فرش در کارخانه فرش ماشینی کاشان می رسد. تبدیل نخ به فرش مرغوب بوسیله دستگاه فرش بافی انجام می شود که چنین هنری در دست بافندگان فرش ماشینی کاشان قرار می گیرد.

شهر کاشان به خود میبالد که می تواند و افتخار دارد در دل شهر اینگونه به هنر فرش و فرش بافی کمک می کند.



قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه

سه شنبه 95/5/12
12:21 عصر
فرش آرمان

قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه همیشه قابل توجه نمایندگی فرش کاشان و فروشگاههای فرش می باشد.

یکی از دلایل اینکه قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه نسبت به فرش 700 شانه 12 متری و فرش 700 شانه 6 متری قیمت بالاتری دارد این است که شرکت فرش کاشان زمانی که اقدام به تولید فرش 700 شانه 9 متری ماشینی می کند. همان زمان و امکاناتی را به کار می برد که در زمان تولید فرش 700 شانه 12 متری می باشد پس قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه تقریبا در حدود قیمت فرش 12 متری مواد اولیه می خواهد از این رو تناسب قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه با 12 متری تناسب قابل توجهی می باشد. در کل با توجه به هزینه تمام شده برای فرش 9 متری ماشینی 700 شانه توسط شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) قیمت این فرش بیشتر است و البته برای فرش 1000 شانه هم صادق می باشد. از این رو قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه نسبت به قمیت فرش 12 متری ماشینی 700 شانه بیشتر می باشد. همیشه نمایندگی فرش ماشینی کاشان نسبت به قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه معترض می باشند چرا که ایشان به هزینه اولیه برای تولید فرش 9 متری ماشینی 700 شانه توجه ندارند.

به طور کلی می توان گفت تولید فرش 9 متری ماشینی 700 شانه برای شرکت فرش کاشان (فرش آرمان ) مقرون به صرفه نیست . نمایندگی فرش کاشان اگر از نوع بافت و متراژ تولید شرکت فرش کاشان  (فرش آرمان ) اطلاع داشته باشد و بداند که هر نوع تولید برای فرش 700 شانه یا فرش 1000 شانه در متراژ 9 متر برای شرکت فرش کاشان (فرش آرمان ) چه قیمت تمتم شده ای دارد متوجه خواهند شد که قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه قیمت گزافی نیست.

شرکت فرش کاشان (فرش آرمان ) قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه خود را به صورتی در خدمت نمایندگی فرش کاشان قرار می دهد تا هم شرکت دچار ضرر و زیانی نشود هم نمایندگی فرش کاشان هزینه گزافی نپردازد و هم مشتریان و خریدارانی که به نمایندگی فرش کاشان مراجعه می کنند برای خرید و پرداخت قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه راضی از مقدار پرداخت خود بابت خرید فرش باشند.



فرش هفتصد شانه

سه شنبه 95/5/12
12:20 عصر
فرش آرمان

فرش هفتصد شانه از تولیدات شرکت فرش کاشان می باشد. کاشان یکی از مناطق بسیار با ارزش در خطه استان اصفهان از نظر تولید فرش 700 شانه می باشد. چرا که تولید در کاشان و آران و بیدگل توانسته کارآفرینی ارزشمندی را ایجاد کند.

فرش هفتصد شانه فرش هفتصد شانه فرش هفتصد شانه

armancarpet.com

شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان) توانسته با تولید فرش هفتصد شانه هم به تولید داخلی و هم به رشد اقتصاد ایران کمک شایانی نماید. نمایندگی فرش کاشان در سراسر کشور با فروش فرش هفتصد شانه به هم میهنان و مشتریان گرامی با ارائه محصول خود خدمت قابل توجهی میکند. فرش هفتصد شانه با کیفیت و مرغوبیت زبان زدی در شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) به تولید می رسد و هدف شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) از تولید فرش هفتصد شانه این است که بتواند با تولید فرش هفتصد شانه فرشی مناسب با قیمتی مناسب تر و مرغوبیت و کیفیت ارزشمند را به دست مشتریان برساند . رساندن این تولید ارزشمند ( فرش 700 شانه ) از طریق نمایندگی فرش کاشان ( فرش آرمان ) در سراسر کشور انجام می پذیرد. مشتریان فرش هفتصد شانه می توانند از طریق نمایندگی فرش کاشان و فروشگاه های فرش در سراسر کشور به اطلاعاتی جامع در زمینه فرش 700 شانه دست پیدا کنند.

فرش هفتصد شانه نسبت به فرش 1000 شانه از هزینه تمام شده کمتری برخوردار هست لذا قیمت فرش 700 شانه نسبت به فرش 1000 شانه کمتر می باشد . فرش ماشینی کاشان خریداران و مشتریان ثابت خود را دارد و شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) با تولید فرش 700 شانه و با هدف رضایت مشتریان گرامی امیدوار است بتواند به جامعه و خط تولید و اقتصاد کشور کمک کند.

شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) با تولید فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه و تابلو فرش در تلاش است به ایران و ایرانی با ارائه محصولات شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) رضایت آنان را جلب نماید.