سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت فرش 700 شانه

سه شنبه 95/5/12
12:27 عصر
فرش آرمان

یکی از موضوع های خیلی مهم برای نمایندگی فرش کاشان در شهرستان ها و افرادی که جهت اعطای نمایندگی فرش از کارخانه فرش ماشینی کاشان اقدام می کنند قیمت فرش 700 شانه است. این موضوع برای شرکت فرش کاشان هم مهم هست که بتواند قیمت تمام شده فرش خود را تا حد امکان پایین بیاورد تا بتواند قیمت مناسبی به نمایندگی فرش کاشان ارائه کند برای فرش 700 شانه برای این موضوع هم معمولا کارخانه فرش ماشینی کاشان سعی می کنند تعداد تولید بالاتری داشته باشند تا قیمت فرش 700 شانه آنها پایین تر باشد و بتوانند فرش 700 شانه تراکم 2550 را با قیمت مناسبی به نمایندگی فرش کاشان ارائه کنند.

با توجه به اینکه کارخانه فرش ماشینی کاشان یک سری هزینه های متغیر و هزینه های ثابت دارند و معمولا هزینه های ثابت را تا حدی کاهش می دهند . هزینه های متغیر در زمان های متفاوت کم یا زیاد می شود.مثلا در مواقعی مواد اولیه افزایش پیدا می کند که این باعث می شود قیمت فرش 700 شانه زیاد شود. در هر حال در تولید فرش 700 شانه تراکم 2550 قیمت فرش 700 شانه بالاتر است چون زمانی که فرش 700 شانه تراکم 2550 تولید می شود تعداد تولید کاهش پیدا می کند و این باعث می شود قیمت تمام شده فرش 700 شانه بالا برود. البته اشخاصی که جهت اخذ نمایندگی فرش تماس می گیرند معمولا بیشتر درخواست فرش 700 شانه تراکم 2550 دارند و فرش 700 شانه کاشان با تراکم 2250 و 2550 تولید می شود که قیمت های متفاوتی دارند. این موضوع برای نمایندگی فرش کاشان ملموس نیست ولی کارخانه فرش ماشینی کاشان سعی می کنند با تکنولوژی برتر قیمت فرش 700 شانه خود را پایین تر بیاورند تا نمایندگی فرش کاشان و مشتریان گرامی رضایت داشته باشند .

در هر حال شرکت فرش آرمان هم در تولید فرش 700 شانه یکی از شرکت های فعال می باشد که سعی می کند نمایندگی فرش کاشان را در شهرستان های دیگر ساپورت کند و در مواقعی که بازار فرش رواج خوبی دارد قیمت فرش 700 شانه افزایش پیدا نکند.

البته مواقعی که مواد اولیه فرش 700 شانه و فرش ماشینی 1000 شانه افزایش پیدا می کند شرکت فرش آرمان و شرکت فرش کاشان به ناچار قیمت فرش 700 شانه خود را افزایش می دهند و این باعث ناراحتی نمایندگی فرش کاشان و خریداران گرامی می شود.



فرش ماشینی 1000 شانه

سه شنبه 95/5/12
12:26 عصر
فرش آرمان

تولید فرش ماشینی 1000 شانه به صورت گسترده ای در شرکت فرش کاشان (فرش آرمان) رو به رشد می باشد . فرش ماشینی 1000 شانه با تراکم 3000 جزء فرش های مرغوب شرکت فرش کاشان می باشد. نمایندگی فرش کاشان با ارائه فرش ماشینی 1000 شانه و فرش 700 شانه و تابلو فرش توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند چرا که نمایندگی فرش کاشان محصولات خود را از شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) تهیه می کند و نماینده شرکت فرش کاشان در سراسر ایران می باشد.

خاصیت فرش ماشینی 1000 شانه این است که با تراکم بالا و بافت ریز و نخ ریز و محکم به فرشی ظریف و با کیفیت و بادوام تبدیل شده است.


در شرکت فرش کاشان برای تولید فرش 1000 شانه از طراحی و خلاقیت بالقوه هنرمندان فرش ماشینی کاشان استفاده می شود لذا فرش ماشینی 1000 شانه جزء فرش های جدید و مرغوب شرکت فرش کاشان می باشد.

البته فرش 700 شانه نیز جزء فرش های با کیفیت و خوش طرح و هنری شرکت فرش کاشان می باشد.

فرش ماشینی 1000 شانه، فرش هفتصد شانه، تابلو های فرش، همه و همه از محصولات شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) می باشد که در رنگ ها و طرح های مختلف به بازار عرضه می شوند.

فروشگاه هایی که برای اخذ نمایندگی فرش به شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) مراجعه می کنند باید در نظر داشته باشند که هدف شرکت فرش کاشان ارائه محصول با کیفیت با قیمت مناسب مخصوصا قیمت فرش 700 شانه و قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه و فرش ماشینی 1000 شانه می باشد. چرا که مشتریان گرامی خواستار این هستند که بتوانند فرش ماشینی کاشان را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری نمایند و شرکت فرش کاشان با هدف رضایت مشتری به تولید فرش ماشینی کاشان می پردازد.



تابلو فرش ماشینی

سه شنبه 95/5/12
12:25 عصر
فرش آرمان

تابلو فرش ماشینی یکی از نوع بافت های زیبا و جذاب در عرصه فرش ماشینی به حساب می آید . در بافت تابلو فرش ماشینی از نقش و نگار و طرح های خاص و متنوع استفاده می شود.

هنر قالی بافی در اواخر حکومت تیموریان در نهایت کمال و اهمیت قرار می گیرد. از آن به بعد روند رشد در قالی بافی سیری صعودی داشته و نبوغ و نوآوری هایی ایجاد شده است تا اینکه هنر قالی بافی دستی با هنر قالی بافی ماشینی در کنار هم قرار گرفت.

در عصر ما فرش بافی یا قالی بافی تا درصد بالایی به صورت ماشینی صورت میگیرد و نبوغ و نوآوری که در فرش ماشینی ایجاد شده این امکان را به تولید کننده داده که تابلوی فرش به بازار عرضه کند.


نخ و نقشه تابلو های فرش  گونه های مختلفی دارد از جمله:

آیات قرآنی، اماکن مذهبی، آثار هنرمندان ایران و جهان، آثار باستانی، مناظر و طبیعت، گل ها و میوه ها، حیوانات و …

الیاف تابلو فرش ماشینی بسیار با کیفیت و خاص انتخاب می شود چرا که هنر بافت تابلو فرش ماشینی بسیار خاص تر و هنرمندانه تر نسبت به بافت فرش های ماشینی دیگر می باشد.

گاهی بافنده و طراح باید از نوع رنگ هایی برای بافت تابلو فرش استفاده کنند که حالت سه بعدی و برجستگی نقش در تابلو فرش ماشینی به زیبایی خود را به رخ بکشد.

به طور کلی هنر بافت تابلوی فرش  هنری منحصر به فرد و ارزنده است که به راحتی نظر هر بیننده را به این هنر جلب می کند. تابلوهای فرش یکی از محصولات بسیار با ارزش در گروه بافت فرش ماشینی می باشد.

برای خرید تابلو فرش ماشینی باید به نکاتی توجه کنیم: ابتدا اینکه تابلوی فرش را برای استفاده در چه مکانی لازم داریم. مطمعنا اگر شما تابلو فرش ماشینی را برای استفاده در پذیرایی میخواهید بهتر است از نقشه های آیات قرانی ، مناظر ، اماکن مذهبی ، اثار هنرمندان و آثار باستانی تهیه و خریداری کنید. اما اگر برای اتاق خواب خود لازم دارید میتوانید از تابلو فرش ماشینی گل استفاده کنید اگر برای اشپزخانه خرید میکنید می توانید از تابلوهای فرش ماشینی که طرح میوه ها را دارند خرید کنید و اگر برای اتاق خواب بچه ها می خواهید تابلوی فرش حیوانات انتخاب خوبی خواهد بود.

امیدواریم از پیشنهاد ما استقبال کنید.



سایت تابلو فرش

سه شنبه 95/5/12
12:25 عصر
فرش آرمان

امروزه خرید بسیاری از محصولات از طریق شبکه های اجتماعی صورت می گیرد که یکی از پیشرفته ترین آنها سایت ها می باشند. تولید کنندگان تابلو فرش ماشینی هم از این قاعده مستثنی نیستند. بسیاری از تولید کنندگان تابلو فرش ماشینی، محصولات خود را از این طریق به فروش می رسانند. اینکه چرا تولید کنندگان تابلو فرش ماشینی از طریق سایت، محصولات خود را می فروشند دلایل مختلفی دارد. یکی از این دلایل این است که با استفاده از سایت تابلو فرش ، فروشنده می تواند محصولات خود را برای تمام مشتریان تابلو فرش ماشینی معرفی کند. خریداران در دورترین نقطه جهان نیز می توانند از طریق سایت تابلو فرش ماشینی محصول و تابلو های فرش مورد علاقه خود را انتخاب و سفارش دهند.


فرض کنیم برای فلان اعضای خانواده نیاز به خرید کادوی با ارزشی داریم خیلی آسان و بدون صرف هزینه و وقت زیاد می توانیم با مراجعه به سایت تابلو فرش ماشینی نمونه های مختلف این محصول را تماشا و یکی از آنها را انتخاب و سفارش دهیم. بدین طریق به راحتی تابلو های فرش مورد نظر خود را تهیه می کنیم.

در بسیاری از این سایت ها ( سایت تابلو فرش ) طراح سایت و فروشنده تابلو های فرش با مطرح کردن مطالب مفید در سایت به مشتریان گرامی کمک می کند تا بتوانند تابلو فرش ماشینی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

یکی دیگی ار مزیت های سایت تابلو فرش این است که شما هر جایی باشید داخل ماشین یا قطار یا هواپیما، مسافرت یا محل کار یا … فقط کافیست به اینترنت دسترسی داشته باشید تا از طریق گوشی مبایل یا تبلیت یا لب تاب وارد سایت تابلو فرش شوید و انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

تولید کنندگان تابلو فرش ماشینی از طریق سایت تابلو فرش در واقع سعی بر این دارند تا با شما خریداران گرامی به صورت مستقیم در ارتباط باشند و در واقع بدون واسطه کالاهای خود را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. سایت تابلو فرش کمک میکند تابلو های فرش با قیمت حقیقی خود به دست خریدان گرامی برسد و مشتریان عزیز از پرداخت هزینه اضافی که از طریق واسطه ها به آنها تحمیل می شود مصون باشند.



تابلوی فرش

سه شنبه 95/5/12
12:24 عصر
فرش آرمان

هنر فرش و فرش بافی در دهه های گذشته با حجم گسترده تولید در ایران جنبه ای صنعتی پیدا نموده است. از جمله تولید تابلوی فرش در کشور.

ما ایرانیان در هنر و بافت فرش در جایگاه بسیار بالایی در جهان قرار داریم و البته جایگاه ویژه ای در تابلو فرش در جهان داریم. تابلوهای فرش دارای زیباترین و متنوع ترین نقوش می باشد که تولید کنندگان با سیستم ها و سازکار های خود هر گونه عکس و منظره و زیبایی را تبدیل به تابلو فرش می کنند. شرکت های تولید تابلوهای فرش با ارائه تابلوهای فرش به بازار توانستن به سلیقه ها و خواسته های متنوع جامعه جوابگوبوده و نیاز مردم را در زمینه تابلوی فرش اغنا کنند.


هنر تابلو فرش و بافت آن از قدیم بوده دقیقا اززمانی که فرش دستباف وجود داشته بافت تابلوهای فرش هم انجام می شد. تا جایی که ما می توانیم تابلوهای فرش زیبایی را که از قدیم به دست هنرمندان بافنده تابلوی فرش انجام شده در موزه ها به تماشا بنشینیم. تابلو فرش در قدیم به صورت دستبافت انجام می شده اما در حال حاضر این هنر در خیلی جاها با تکنولوژی آمیخته شده تا جاییکه شرکت های تولید کننده تابلوی فرش توانستند با نوآوری و خلاقیت تابلو های فرش زیبایی به بازار عرضه کنند به صورتی که مشتریان گرامی بتوانند به سلیقه و نیاز خود تابلو فرش مناسب خود را تهیه و خریداری کنند و خانه و کاشانه خود را با این تابلوهای فرش لوکس و زیبا به بهترین نحو تزئین نمایند.

تابلوهای فرش در اندازه های متفاوتی بافت می شوند و مشتریان به نوع خواست و استفاده خود می توانند از تابلوهای فرش تهیه و خریداری کنند.اندازه های تابلوهای فرش را می توان بدین صورت نام برد:

تابلوی فرش 35×50 و تابلوی فرش 50×60 و تابلوی فرش 70×100 و تابلوی فرش 80×120 و تابلوی فرش 100×150 و تابلوی فرش 200×300

افتخار ما در تولید تابلوی فرش این است که می توانیم مشتری گرامی خود را راضی و خشنود سازیم و هر گونه انتقاد و پیشنهاد سازنده را در تولید و توزیع تابلوی فرش از طرف شما عزیزان را می پذیریم.