سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعطای نمایندگی فرش

سه شنبه 95/5/12
12:30 عصر
فرش آرمان

شرکت های تولیدکننده فرش ماشینی کاشان بعد از تولید فرش ماشینی برای فروش و توزیع فرش ماشینی به بازار و رساندن فرش به دست مشتری از راههای متفاوتی استفاده می کنند که یکی از آنها اعطای نمایندگی فرش خود می باشد. از آنجایی که فروش فرش ماشینی نیاز به هنر و خلاقیت خوبی دارد میتوان گفت همه در این کار موفق نمی شوند اما شرکت ها بعد از آنالیز مشتری مراجعه کننده با اعطای نمایندگی خود هم در پیش برد اهداف خویش قدم برداشته و هم به طرف مقابل سود کلانی میرساند.

هر شرکتی برای نمایندگان خود قانون و مقرراتی را حائز می شود که این قانون و مقررات باعث می شود هم ارزش فرش خود را معرفی و هم  نمایندگی فرش را بدون برنامه به دست مراجعه کننده ندهد. از این رو میبینیم که شرکت های فرش ماشینی برای اعطای نمایندگی فرش ماشینی خود ارزش بالایی قائل هستند چرا که از طریق اعطای نمایندگی فرش خود محصول خود را معرفی و به فروش میرسانند.


برای اخذ نمایندگی فرش می توانید  در قسمت تماس با ما درخواست خودتان را ارسال بفرمایید، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

همچنین برای سهولت و تسریع در کارتان می توانید با شماره 50120 547 031 تماس بگیرید شرکت فرش آرمان مفتخر است که در امر خرید و فروش فرش شما را یاری دهد.

قوانینی که برای اعطای نمایندگی فرش از طریق شرکت ما ارائه می شود دارای تسهیلات بسیاری نیز می باشد. از جمله فرش به قیمت کارخانه ، تحویل فرش درب منزل ، تضمین کیفیت و ….

اعطای نمایندگی شرکت فرش آرمان شرایط ویژه نیز دارند . مانند: اعطای نمایندگی فرش با معرفی مکان تجاری مناسب و عدم وجود نماینده دیگر در آن شهر و اعطای نمایندگی فرش با حسن شهرت در محل فعالیت ( پایبند به اصول کیفی و مشتری مداری )