سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلوهای فرش

سه شنبه 95/5/12
12:29 عصر
فرش آرمان

در ایران از دیر باز بافت فرش و تابلوهای فرش متداول بوده و بسیاری از ایرانیان از طریق بافت فرش و تابلوی فرش امرار معاش مینمودند. لذا همین امر ساکنان شهر های فرش خیز را برآن داشت تا این هنر را گسترش داده و از طریق دستگاههای مجهز به بافت فرش و تابلو فرش بپردازند.

اما در بافت تابلوی فرش لذتی وجود دارد که شاید در بافت خود فرش نیست چرا که بافت تابلو فرش از هنر نقاشی و طراحی متنوع تری استفاده میشود و روح بافنده و تولید کننده و مشتری را بیش از پیش اغنا می کند.


امروزه تابلوهای فرش در بازار با تنوع و رنگ آمیزی و نقوش و طرح های بسیار زیبا وجود دارد و ما افتخار این را داریم که در این حیطه فعالیت داریم و میتوانیم به این جامعه هنرمند کمکی هر چند کوچک بنماییم.

همه خوب میدانیم که تابلوهای فرش تزئینی هستند و تابلوی فرش را مانند تابلو قاب می کنند و بر روی دیوار نصب می کنند از این روما تولید کنندگان تابلوهای فرش باید بیش از پیش در نوع و کیفیت و رنگ آمیزی تابلو فرش کوشا باشیم تا بتوانیم رضایت شما مشتری های گرامی را جلب نماییم. شرکت فرش آرمان جزء یکی از شرکت های فرش ماشینی کاشان محسوب میشود که تولید فرش و تابلو فرش از تولیدات بی نظیر ماست.

موضوع تابلوهای فرش را می توانیم دسته بندی کنیم که شامل تصاویری از جمله :

تابلوی فرش از مناظر طبیعی ، تابلوی فرش از حیوانات ، تابلوی فرش از گل ، تابلوی فرش از اشخاص ، تابلوی فرش از چهره ، تابلوهای فرش ترکیبی ( ترکیبی از بناهای تاریخی و حیوانات و مناظر طبیعی ) ، تابلوهای فرش از نقاشی های هنرمندان مشهور جهان( مینیاتور اثر استاد محمود فرشچیان)

میبینیم که تنوع و زیبایی حتی در بیان تابلوهای فرش گسترده هستن چه رسد در تولید و توزیع این محصول خاص ( تابلوهای فرش ).